Lauren Graham: Gyorsan elhadarom

Ő csak beszélt - nem keveset -, én meg figyeltem. Leült mellém az ebédlőasztalhoz és elkísért egy kirándulásra. Mintha régi barátnők lennénk. Így telt két napom Lauren-nel.

 Lauren Graham-et a színésznőt, producert és immáron írót azt hiszem, mindenki ismeri. Ha máshonnan nem, a Szívek Szállodája ( Gilmore girls) című családi tévésorozatból mindenképp. Ő volt a mi szeretett Lorelei Gilmore-unk!
Engem már annak idején a sorozat is elvarázsolt és a lelkem mélyén valahogy éreztem, hogy Lauren nem véletlenül kapta meg ezt a szerepet. Nem tévedtem. Ugyanaz a hebrencs, szókimondó, mindig vidám és optimista nő beszél hozzánk a könyvből, mint akit a sorozatban is láthattunk.

 A Gyorsan elhadarom nem nevezhető teljes mértékben önéletrajznak, sokkal inkább egy korszak összefoglalója, emlékek tárháza, képekkel illusztrálva.
Megismerhetjük Lauren igencsak rendhagyó gyermekkorát, iskolás éveit, betekinthetünk karrierje ívelése és a sorozatgyártás kulisszái mögé.
Visszatekintünk a Szívek szállodája 7 évadának legemlékezetesebb pillanataira és napló bejegyzéseken át részt vehetünk a Netflixes új évad, a Szívek szállodája: Egy év az életben forgatásain. S ehhez talán egy titkot is elárul a végén, de ez derüljön ki számotokra, miután elolvastátok... ;)

A könyv tele van van humorral, tanulságos, megható és mulatságos történetekkel. De mindemellett őszinte!
Lauren első regénye, az Egy nap talán is hatalmas sikereket ért el. Sajnos még nem volt alkalmam elolvasni ( és valahogy mindig is félek a színészek irományaitól, ez alól kivételek az önéletrajzok ), de ezután felkerült a bevásárló listámra. Ha csak fele ennyire tükrözi vissza Lauren stílusát, nálam máris nyert ügye van.

 Ő amilyen gyorsan hadart, én legalább olyan gyorsan olvastam. Bízom benne, lesz még folytatás, hisz úgy hiszem, sok kaland vár még rá!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nyereményjáték

A por könyve - Nyereményjáték

Nicholas Sparks: Szerelmünk lapjai